PRO
extensions
more features
+ 10 HR extensions
+ 6 CRM extensions
+ 5 ACCOUNTING extensions unlocking
Premium extensions
- Filter by
- All 11
- / ACCOUNTING+ 05
- / HR+ 10
- / PRO Premium extensions 11
Θέλετε να λαμβάνετε πληρωμές απευθείας από τα τιμολόγιά σας; Αυτή η επέκταση έχει ενσωματωμένο το PayPal και την πύλη Stripe.
HR Εκπαίδευση είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εκπαίδευσης. Εξοικονομήστε περισσότεροχρόνο και αυξήστε την παραγωγικότητα με αυτό το εργαλείο διαχείρισης εκπαίδευσης
Αποστείλετε ειδοποιήσεις με SMS στις επαφές και τους υπαλλήλους σας, από το σύστημα μας, χρησιμοποιώντας διάσημες πύλες SMS.
Διαχειριστείτε το απόθεμα του γραφείου σας με ευκολία, εκχωρήστε πόρους στους υπαλλήλους σας και λάβετετους πίσω στην ώρα τους.
Επανεκκινήστε τη δομή πρόσληψης της εταιρείας σας με το πλήρες σύστημα Resume Manager & Πρόσληψης. Θέλετε να δημοσιεύσετε καταχωρίσεις εργασιών και να διαχειριστείτε ολόκληρη τη διαδικασία προσλήψεων απευθείας...
Διαχειριστείτε τα έξοδα των εργαζομένων & ολοκληρώστε τις πληρωμές με έναν εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο. Υπολογίστε εύκολα τα έξοδα των εργαζομένων.
Το Payroll σας επιτρέπει να διαχειριστείτε το μισθό των υπαλλήλων σας με απίστευτη ευκολία. Έχει όλα τα σημαντικά στοιχεία ώστε να ξεκινήσετε με την πλήρη διαχείριση των μισθών των...
Αποθηκεύστε και οργανώστε τα έγγραφα του Office και μοιραστείτε με τους υπεύθυνους διαχείρισης, αυτό το εργαλείο κοινής χρήσης έξυπνων αρχείων. Τώρα δεν χρειάζεται να αποθηκεύετε σε άλλες εταιρείες τα σημαντικά έγγραφα σας.
Θέλετε να προσθέσετε επιπλέον πεδία στο προφίλ υπαλλήλου, επαφής και εταιρείας; Προσθέστε όσα πεδία χρειάζεστε. Προσθέστε όσα πεδία χρειάζεστε με διαφορετικό τύπο επικύρωσης.
Αυτοματοποιήστε τη ροή εργασίας σας – μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επαφές, δημιουργία υπαλλήλων & άλλα, χρησιμοποιώντας μία συστημική λύση. Διαχειριστείτε τις ενεργοποιημένες ενέργειες, σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας,...
Παρακολουθήστε τις ώρες εργασίας των εργαζομένων και εξισορροπήστε τις με τις αποχωρήσεις τους. Ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης παρακολούθησης που επιτρέπει στους υπαλλήλους να κάνουν check-in και check-out με χρήσιμες...